söndag 17 april 2016

Tårta för en speciell dag!

Igår var det en väldigt speciell dag för Christian och Katarina. Jag fick äran att göra deras tårta då de gifte sig borgligt. Det skulle vara en liten ceremoni för endast familjen, därför är tårtan rätt "liten" en 12-bitars. Önskemålet om utseende var ljusa färger, vitt och rosa fick gärna vara med. Texten var också deras val, i övrigt fick jag fria händer. Jag valde då att göra en blomtårta då jag tyckte det kändes passande för temat och nu när det äntligen är vår.
 
Jag hoppas er dag blev lyckad och att tårtan blev uppskattad.
All lycka till er!
 
 


 
Vaniljbotten
Fylld med passionsfruktmousse och rårörda hallon
Spacklad med grädde och täckt med marsipan
Dekorationer av sugarpaste
Text skriven för hand med ätbar penna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar